Vilka problem

                                                  

Det är inte lätt att både vara sjuk och rastlös! Men nu är tvätten gjord.. jag har dammsugit och torkat lite golv.. och nääääääästan hela sängen är bäddad. Men usch nu känner man att man lever..det blir ju inte bättre av att springa runt som en påtänd kanin, samtidigt så ville jag verkligen att det skulle kännas rent nu när man ändå tvättat.  Dock flåsar man som bara den när man håller på! Någon dag måste jag på nytt ta tag i garderoben... hojoj! Hur lyckas man med att stöka ner en sån liten yta så fort??
Nelly fick ta ren sväng in i duschen, och jag ska göra detsamma om ett tag.. sen är vi alla rena och klara för att hoppa i säng när kvällen faller in!

Nu ska man nog kika på tv och vila upp sig så man inte blir sjukpensionär vid 21 års ålder! Fniss, ja det skulle låta det? När man är i sina bästa år!!! Nej, för fan, här ska vilas innan man ska göra annat!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0