Vill vrida fram klockan!


Nästa veckan händer det såå himla mycket roligt! Så det känns som om jag bara glider igenom dagarna med längtan. Min älskade fyller år och då väntar en överasskning som sagt på Onsdagen.. och jag tror minsann att han börjar bli lite nyfiken!! Och det är PRECIS vad jag vill. Han måste ju få tillbaka för det jag blev utsatt för.. hehe.

Och samma vecka men helgen.. då är det HALLOWEEN, vilket såklart innebär halloweenfest! Så jag längtar till båda tillställningarna! Den första först! Det enda jag verkligen I N T E  ser framemot är städningen på Söndagen efter halloweenfesten. Men det är sånt man får ta! Jag kan med säkerhet säga att det kommer att bli en kanonkväll!!


Nu får banne mig mitt mystroll komma hem!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0