whata day

Igår fyllde jag ju år som bekant. På morgonen fick jag öppna en present innan jag skulle iväg på utbildning...Och vilken present de va! Gumman vet ju vad jag gillar och de visade hon verkligen med den presenten....En dvd med en konsert med U2!!...Med alla dom bästa låtarna oxå...Och så gullig hon e...hon sa..ja, jag hade ju inte råd att köpa biljetter till nån konsert men de är är väl de näst bästa:)) Underbar present! På kvällen skulle vi ju iväg på nåt jag inte hade en aning om...Och när jag kom hem var de bara till att duscha och göra sig iordning för vi skulle ju åka iväg med bussen...Det blev en middag på bishops arms med svärföräldrarna...det var några till som skulle ha kommit men fick förhinder...synd! Men vi hade jättetrevligt ändå:D Jag åt lamm och risotto...kanongott...Och två öl bidde de oxå! TACK ÄLSKLING!!

Sen har vi ju pratat om nåt som vi fick reda på igår som oxå är jättekul. Och de är så att vi har budat på en lägenhet. Och igår vann vi budgivningen!! En 3:a i lugnvik blir de. Jättefin! Vi har inte skrivit kontrakt än, men de gör vi på fredag. Livet leker!! Så nu ska vi fixa lite i den här lägenheten innan den ska ut för försäljning.

Vilken underbar dag de va igår...den glömmer man aldrig!! Är såå lycklig:))

/U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0