And the girl sing


Äntligen börjar hemmet att likna ett trevligt, mysigt hem igen. Idag har jag nämligen städat. Är inte färdig än.. för har bara hållt på i en halvtimma. Har varit med syrran och lekt med hundarn + tränat lite. Sen är det som alltid.. dagarna bara rinner iväg! Men idag var en perfekt dag att göra nästan ingenting och en massa. Sen är det TOK skönt att ha det städat och snyggt när man ska åka bort.. för finns det något värre än att komma hem till ett stökigt hem? Eller bara att VAKNA upp i ett sådant? Neä, fy fan..

Igår hade jag och jeanette en tjejkväll.. vi köpte med oss vin och sushi och begav oss till Frösön. Vi började på och pratade en massa och åt. Dessvärre fick hon ont i magen och ville gå och vila.. ja men det är ju fine.. klart man ska vila bort smärtan. Klockan var kring 6-7 tiden då kanske.. sedan vaknar JAG till av att Jeanette knackar på mig.

-" Ubbe kommer nu"
-" Hmm... vaa?!, men VAD är klockan egentligen?.."


Sen ser jag älsklingen i dörren.. och ja.. vår tjejkväll började bra.. men slutade med en ond mage och att 2 tjejer somnade tills det var dax för hemgång. Men lika trevligt hade vi ändå! Dock blir det en omkörning på den där kvällen, då utan sushin och självklart kommer den hålla på längre.

Nu ska jag invänta lite Idol, som jag förövrigt haft en jävla tendens att missa! Men inte ikväll inte, nej ,nej, nej!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0