Äntligen!


Så nu är jag hemkommen ifrån stan.. jag avverkade 4 timmar där idag.. men välspenderade!! Det blev ett par sommarskor, för huuurr lite som helst.  Och eftersom dom var så grymt billiga så passade dom mig eftersom jag inte är en sko-tjej direkt. Det blev även en ny höst/vinter jacka.. som var snygg och bekväm! Alltid bra.. något som jag aldrig köper.. och det är faktiskt läge att köpa en ny när det börjar dra sig mot kalla tider O C H den gamla jackan börjar gå mot sitt slut...
Hårfärg för utväxten, nagellack..( som jag inte har av någon anledning. ALLA tjejer brukar ha miljoner olika färger... men MINA är borta!) och leggings!! För av någon anledning så har dom jag köpte senast försvunnit.. hmm.

Helgen var som ni kanske läst innan alldeles kanon!! Jag fick många bra saker som jag ville ha!! Och självklart så kom det en massa trevligt folk på fika! Jag lyckades även med smörgåstårtan.. dock vet jag till nästa gång hur jag ska gå till väga för att få den ÄNNU bättre.
På lördagen blev jag tok-överasskad av min gubbe!! Såå otroligt söt han är! Huvva.. nu har jag press på mig inför hans födelsedag samt för vår 2-års dag.. som jag få ordna med! Men jag ska nog lyckas göra han MINST lika nyfiken och överasskad som jag blev!!


Nu ska jag vila upp mig.. det blev ju en hel del spring så.. puh!!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0