Börjar bli lite delad..


Har suttit och kikat på lite kort och upptäckt att jag saknar mitt hår. Jag har ju faktiskt haft långt hår länge nu.. och trivs väldigt bra i det. Dock har längden varierat en aning, alltifrån en centimeter till en decimeter.. men ändå. Man kan GÖRA så mycket med håret då!
Samtidigt så tycker jag att det är så förbaskat sött med en kort hästsvans! SÅ jag ångrar mig inte samtidigt som jag ångrar mig. Mennee, det är ju normalt. (?)
Så jag har kommit fram till att jag ska njuta av mitt korta hår, för när jag minst anar det så har det vuxit ut igen! Tadaa


                                  
                                                                           

Sen var det ju toklängesen man träffade på dom här brudarna! Ska se om man lyckas ragga upp dom framöver;)

/H


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj oj vilket gammalt klort på oss:)

Klart vi ska ses snart tycker jag!!!!

2009-09-23 @ 09:56:55
Postat av: hanna

Jo jaaag vet! Man kan hitta mycket på datorn:)jo jag satt och tänkte och tyckte att en vinkväll med oss "gamla" damer skulle sitta fint!!

2009-09-23 @ 09:59:22
URL: http://ubbeohanna.blogg.se/
Postat av: hanna

ja, men gud ja! Det är sjukt vad man kan lyckas hitta!:)

Jo, så jag satt och tänkte och tyckte att vi "gamla" damer borde slå ihop oss, kanske på middag hos nån och vinkväll?:)

2009-09-23 @ 10:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0