En bättre dag(?)


Ja, som ni kanske förstod så hade jag en total skitdag igår! Så den här dagen kan inte annat än bli bättre. Idag tänkte jag iallafall bege mig till badet.. för igår blev det inte.. för varför skulle jag det? Igår var en helt omvänd dag. När jag hade VILJAN saknades ORKEN och MOTIVATONEN, men när väl dom infann sig så fanns ingen VILJA.

Och idag kommer ju hjärtat hem och han ska också simma, så då far vi ju tillsammans. Här håller vi på att jobba med sexy-mother-fucker-beach-body-winner-2010!! Men jag måste bli bättre på att käka rätt också..för jag är EXTREMT duktig på att sätta igång en kastrull popcorn, eller att gå på affären och köpa chips! Vid enstaka tillfällen kan en godisbit falla ner.. men godis lessnar man ju på så sjukt fort.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0