En ny dag!

God morgon! Åh vilken skön morgon..har ganska nyligen vaknat och ligger med min kopp men nyheterna i bakgrunden.
Men morgonen var lite kaotisk.. Nelly har en kärlek för vår toalett.. exakt vad det är så roligt där inne vet jag inte. Men av någon anledning så brukar hon ( och Lea ) om tillfällena finns, SNO MINA TROSOR!
Och den här morgonen lyckades lilltjejen få upp toalett-pappers-korgen och vad snodde hon dåå? Joo... en tampong!
Usch, usch, usch!

Idag känns det inte som att jag direkt är sugen på att göra ett skvatt.. men det verkar dessvärre som att jag ska iväg och simma.. hm.. Men då ska jag tänka så här.. de är bra och det ÄR skönt.. när man väl kommit dit och gjort det!
Både imorgon och på Torsdag har jag fullt uppe hemma, jag ska hinna iväg till tandläkaren och sedan är det Fredag och Lördag. Dagarna bara flyger iväg.

Ska ta och ta det lite lugnt framför tvn och sen se vad dagen bjuder på!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0