En stor dag..





Grattis Grattis Grattis!




..För idag är Hannas födelsedag, Hurra, hurra, hurra!
Precis, idag då fyller jag år! Och snart ska jag garnera smörgåstårtan... och sen kring 11 då kommer älsklingen hem och sedan är det fika här hela dagen! Jag är så nyfiken, som alltid.. som sagt barnasinnet kommer alltid att leva kvar.
Däremot så, neä, det KÄNNS inte att jag är äldre.. jag vet inte om jag blivit en riktig vuxen människa. Men varför ska man bli det? Det räcker med att vara en aning mogen, en aning barnslig och.. ja ni fattar, lite av varje.
Bara 44 år kvar till pension!
/H

Kommentarer
Postat av: Jessica.s

grattis:)

2009-09-25 @ 17:25:25
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0