Highway man

 
Idag kom mina efterlängtade kläder! Nu väntar jag endast på en sak till, eller ja.. kanske något mer också.. men inget som jag tänker avslöja här, eller någon annanstans som en viss person kan upptäcka!;)
Dom satt snyggt alltihop.. dock inte perfekt eftersom bruden i spegeln såg ut som skit. Inte konstigt egentligen, med tanke på att jag har städat hela dagen. Så nu har jag nya, snygga kläder.

Men nu är det faktiskt rent, fönstrerna skiner och allt är avtorkat och dammsugaren har tagit allt skräp. Det enda man skulle kunna göra är att torka golven.. men de orkar inte jag. Magen e ond!

Funderar på att ha lite tjejkväll med mig själv, men jag orkar inte just nu. Det verkar som att jag får ligga och aja mig för magen, dricka vatten och se på tv.

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0