Hit the road


Neä, idag är en dag man helt enkelt får vara arg. Vi hade tänkt iväg och simma.. och visst skulle vi det! MEN då kom mrs röd tillbaka... say what? Jaja.. kul att hon hade semester igår kväll och fick för sig att komma hem så pass tidigt. Men det är inte så mycket att göra åt. Jag får vara hemma och vila innan vi ska bege oss.

Det har varit väldigt förvirrande gällande Nelly.. hon har ju haft "ont" i ena bakbenet ett tag nu, hon haltar när hon kliver upp efter sitt sömnpass. Men hon har inte ONT när man klämmer på hem och hon rör sig och springer som vanligt. Ändå så tyckte vi att vi skulle boka tid eftersom man aldrig kan veta med säkerhet. Sen som bekant så var jag med syrran och hennes hundar igår och hon sa att hennes minsting hade på samma sätt ibland och att det var växtvärk. Då blev jag konfunderad och skulle till att avboka tiden.. men då sitter damen i andra sidan och håller på med skräckexempel! Så jag avbokade inte.. sen fick jag mitt mod till fånga efter att ha pratat med Ubbe och kollat på internet.. och det är väldigt vanligt att hundar kan ha så när dom är V A L P... så damen jag pratade med nu hon sa bara " Okej, då är tiden avbokad".. istället för att gå in på detaljer. Puh!


Idag åker vi till stugan.. det ska bli så härligt.. visst vi har varit där en hel del sista tiden.. men alla trivs så bra, vuxna som barn och hundarna. Så varför ska man inte åka iväg? Sen är det nära till skog, man har egen tomt och det är lättare och roligare att hitta på aktiviteter.


/H

Kommentarer
Postat av: helena

Men håll utkik på lillstumpan så hon inte har ont och så att det inte håller i sig konstant bara...:) kramaaaaaa

2009-09-18 @ 15:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0