Jump In The Fire


Nu ligger jag och väntar på att hjärtat ska komma hem. Snart ska jag hoppa in i duchen och förbereda mig för en dag som innehåller:
*upp i tid
*bege mig till ett visst ställe
*ta sig hem igen.

Jag har ju även börjat med bantningen- igen! Men den här gången ska jag lyckas!! Jag började igår, såklart, det var ju Måndag! Dock kan man väl om man ska vara PETIG, säga att jag bröt det igår.. det fanns nämnligen kvar chips! Ostkrokarna, my darlings, for i sopkorgen. MEN här ska man inte påstå att en nål är en skithög! Utan jag bortser den lilla missen och fortsätter min snacks fria vecka!
Dock gills det inte på Fredagar och Lördagar. För mig räcker det med 5 dagar i sträck, med frukost,lunch,fika,middag och fika.. utan snackset! Då får jag ge mig en dunder-svull dag!

Så vi får se om jag lyckas... snart en dag utan något gott  och jag ligger och tänker om det finns nått gott........ kanske ska göra varma mackor med svampstuvning tills hjärtat kommer hem?



Imorgon ska mamms och papps fara på IKEA och då ska dom få inhandla nya sängkläder till oss, så jäkla synd att jag inte kan åka med. Just den dagen jag INTE kan.. det kallar jag otur! Men jag får ju iallafall hem det jag vill ha så vad faaan!!
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0