Längtan..

Har ni nångång tänkt på hur otroligt viktigt det är att ha saker att se fram emot? Det har jag. Jag måste ha något speciellt att se framemot varje vecka, annars blir jag tokig!! Visst, jag ser framemot när hjärtat kommer hem på kvällarna.. och jag blir alltid glad och känner ett lugn när han kommer hem.. MEN jag vill gärna ha mer att se framemot, något lite extra.
Det är otroligt viktigt!
Den närmsta tiden har jag mycket att se framemot, imorgon fyller jag år och får träffa folk på fika, följt av middag.. sen är det Lördag.. och då...vet jag inte alls vad som händer.. annat än att jag och gubben ska öppna en av våra champagne flaskor! Sen veckan därpå när Torsdan rullar in så blir det öl med gott folk följt av en krogrunda.. och förhoppningsvis, om inget ska krångla.. så blir helgen därpå spenderad med några damer man inte sett på länge!
Så nu är hela September och halva Oktober ordnad!

                                                 



Just nu var jag TVUNGEN att göra rimbobullar.. för det första så älskar jag dom.. och för det andra så är dom otroligt goda! För jag känner inget för dom där cupcaksen..
för det första så är det citron-smak.. missförstå mig inte jag älskar citron.. när det kommer till att dricka, äta färsk och ha i mat. Men när det gäller bakverk så är det inte min svaga sida. Däremot så måste jag och Ubbe smaka på dom ikväll.. bara för att få veta hur dom smakar.

Eftersom jag är så lat.. så blir det nog inget fotbad idag... är ju helt slut.


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0