Less, less, less,less..

                                                                            Nelly




Åh idag är jag så sjukt less på precis allt! Usch, vilken skitdag de här skulle visa sig vara! Usch, jag blir så arg!
Har dock hunnit med kaffe hos Magda- Man tackar! Och varit ute och sprungit med hundarna.. nu ska jag snart till och ringa pappa och iväg på lite besök igen. Men usch... det är fan inge kul att vara på det här humöret!!

Sen ska man försöka få till någon smaskig middag idag! FAST jag ska äta själv. Än så länge blev det mackor till lunch.. jag vet.. jag är oföränderlig. Men vaddå.. ibland är det så.(punkt). Helst av allt skulle jag önska mig nudlar.. ÅH mina nudlar!! Finns det en enda nackdel med nudlar! Nej! Dom är billiga, lättlagade, goda, består av olika smaker och man blir mätt.


Jag kommer ju jag vara själv ändå till 12.30 Det är groteskt.. men jag klarar det.. jag har gjort det förr och kommer göra det igen. Sen imorgon blir det till att baka lite olika saker.. hehe. Så imorgon kommer vara en bättre dag. Samt att jag får hjälp med hundarna.. säg vad ni vill... men att ha 2 hundar är minsann ingen barnlek...åtminstonde inte när man är upp i dom nästan 24 timmar om dygnet, och för det mesta är själv. Då får humöret sättas på prov vill jag lova.


Neä, nu ska jag ta och ringa pappsen och bege mig!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0