On the road again


Det är helt otroligt att finvädret ska komma så förbaskat sent! Nu har väl 99 % av alla haft semester, och då kommer värmen! Jag som längtar efter höstkylan, dom vackra löven.. mysiga varma tröjor...ny vinterjacka.. nya vinterskor.. och till sist snön, med mysiga hemmakvällar och hundra ljus som lyser upp rummet. Men det får väl vänta ytterligare antar jag.

Nu har j och kussen fått tillgång till sitt nya hus, åh vad jag är avundsjuk! Jag vill också flytta! ( till hus) Men jag får väl avvakta 1-2 år innan vi köper ett hus. Det är inte såå länge om man tänker efter. Jag har ju några saker jag måste lyckas ordna innan vi kan fixa huset. Så jag behöver inte känna någon stress eller press.

Imorgon är det äntligen Fredag!! Skönt, då ska vi ha middag för T och hans mamms, och självklart är jag själv och Ubbe bjuden;)Hahaa. Efteråt bär det av till kära gamla frösön för partaj! Ska bli grymt kul att träffa min gumma igen, ilag med någon annan gumma jag inte sett pålänge!



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0