Puh!!


Puh, puh, puh! Vilken dag det har varit!! Var ju som bekant hos tandläkaren och det gick bra. Min tandläkare hade någon lärling med sig... har nog aldrig legat så länge hos TL utan att dom gjorde nästan nått! Dom tog kort.. och pillade i jaa...väldigt kort tid! Men fasen vad kul det var att BETALA!95 rixdaler gick kalaset på! Jag har ju hört talas om att försäkringskassan ska betala en viss summa.. dock trodde jag dom endast gick in när det gällde dyra TL-beök.
Dock gör det inte mig något, inte alls!!

När jag kom hem så var det dax för tvättstuga.. och städning!! Jissses! Det tär på kropp och knopp av att springa runt i alla rum och trimma till! Men det är det värt! Tror inte det finns ett enda smutsigt plagg kvar..
Ikväll ska jag tända ljus, sätta på nattikläderna, fotbada och N J U T A av ett rent och snyggt hem! Samt vara nöjd över mig själv!

Btw.. dom där cupcakesen.. hmm... FAN VAD JÄVLA FUL DOM BLEV!!Ska provsmaka en ikväll.. får hoppas att dom smakar bättre! Dock skiter jag ju i dom där cupcakesen.. de e smörgåstårtan jag vill åt.
Nu ska jag fortsätta innan det är dax att varva ner..


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0