Riktig höst

                              

Det är helt sjukt hur fort det går! Man blåser bort och fryser ihjäl så fort man går ut! Jag har åtminstonde påbörjat en av böckerna.. och hittills går det riktigt bra! Jag är ju allt annat än en bokmal... men jag har kommit en bra bit. Fortsätter jag såhär så kommer den att ta slut!
Jag har även gjort ett försök att sticka mig ett par nya lovikavantar eftersom mina förra gått sönder... ojoj.. hur många lovikavantar har man inte avverka under sin livstid??!! Problemet är dock att jag inte kommer ihåg hur man gör... Visst jag har kommit en bit på vägen.. men något känns fel.. hm.. visst att göra räta och aviga maskor.. det kan jag.. dock är det någon suddig bild i mitt huvud som säger att det är något speciellt man ska göra.. men vissa saker KAN jag inte för allt i världen komma på! Så jag ska ta med mig stickningen när jag träffar mammsen för att få en guidning på nytt!



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0