Shall we?


Åh.. typiska kvällar.. pigg som en mås. Men jag ska snart slå på en film inne i sovrummet.. mitt "nya" sjuka begär. Har dock haft det i omkring 3-4 år nu.. FAN! Jag som alltid somnade utan minsta problem och helst skulle det vara knäpp tyst.. inte ett enda knyst skulle höras. Men nu är det inte så.. utan nu får det gärna vara ljud runt omkring.

Snart är som ni alla vet ett väldigt,väldigt,väldigt viktigt datum! Och vi har suttit och tänkt ut hur det hela ska te sig.. och just nu tycker jag att det känns som att jag vet vad jag vill. Så hela nästa helg är nästan uttänkt och genomplanerad...nu är det bara lite detaljer jag behöver ordna med. Och i veckan blir det full rulle då det måste ordnas en hel del. Och skojigheterna slutar inte där.. utan kommer att fortgå till mitten på veckan därefter.
Men jag längtar till dess.. jag tror aldrig jag kommer bli av med min barnsliga sida. Och varför skulle jag? Vad eller vem lönar det?
Neä, så jag är fortfarande nyfiken och exalterad över det som komma skall, av flera olika anledningar!

Nu ska jag se på tv... hm jag skulle vilja se på csi som börjar 12.. hm.. ska jag? hmm... jag vet inte än.. filmer är bra.. dock något tjatigt när man sett dom enmiljard gånger. Vi får se vad jag och jag ska komma överens om..



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0