The Mechanix

Jag kom på att idol drar igång ikväll!! Whiii! Då vet jag vad jag gör 20.00 ikväll iallafall! Älskar hösten då alla tv program drar igång igen! Underbart säger jag!
Just nu ligger jag och poppar lite musik.. och eftersom jag suger på teknik så kan jag inte lägga in youtube klipp? Nån själ där ute som har nån aning om hur man gör?
Här kommer iallafall en låt a lá hanna.
Sen lyssnar man på snyftare, whiskey lullaby.. ojoj. Finns ingen  bättre lugn låt i denna värld.

" Ohlalana.
Hej, hur är läget, det var länge sen
Nu ska jag berätta nått för dig min vän
Det var länge sen jag skrev nånting nu
Men jag har faktiskt längtat efter dig

Men va é de nu? Varför svarar inte du?
När jag ringer dig, snälla svara mig

Åh jag får inte tag på dig, å de irriterar mig
Du svarar ingenstans, var är du nånstans
Du går ju inte å nå
Jag skickar vibb på msn, och smilisar på efterfesten
Kan du svara nångång, eller ska jag prova @ hotmail.com?

Jag har sålt min lägenhet
och skaffat hund och fixat körkort och en bil
Jag e singel igen å det känns skönt ändå
Men frågan är hur det ska gå?

Men va é de nu? Varför svarar inte du?
När jag ringer dig, snälla svara mig

Åh jag får inte tag på dig, å de irriterar mig
Du svarar ingenstans, var är du nånstans
Du går ju inte å nå
Jag skickar vibb på msn, och smilisar på efterfesten
Kan du svara nångång, eller ska jag prova @ hotmail.com?

Tänk att det ska vara så svårt
Är det inte tillräckligt hårt?
Känn ingen press, men harru gått och bytt adress?
Får aldrig tag på dig, fast jag har din mail

Åh jag får inte tag på dig, å de irriterar mig
Du svarar ingenstans, var är du nånstans
Du går ju inte å nå
Jag skickar vibb på msn, och smilisar på efterfesten
Kan du svara nångång, eller ska jag prova @ hotmail.com? "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0