There and back again


God morgon allesammans! Blev väckt av att älsklingen kom hem en sväng för att säga hej, innan han ska bege sig på sista jobb-rundan. Nu kommer han snart hem igen.
Åh.. jag vaknade med jordens mensvärk, AJAJAJ!! Vafaasen har han som skapade mensen för problem med kvinnor egentligen.. aj...aj...aj! Men jag har tagit alvdeon nu så jag hoppas att det försvinner snart. Så idag måste jag inte bara köpa mer snus utan även en massa kvinnoprodukter.

Dagen kommer att flyga iväg, för har massor planerat. Ska på arbetsförmedlingen idag och fixa och trixa med cv:t och personliga brevet.. det var dock frivilligt. Men jag kände att det var lika bra att tacka ja.  För jag tvivlar på att man kan få för många tips och råd. Senare idag ska vi på körskolan och köra handledarkursen till körkortet! Det ska bli kul, för då kommer jag kunna köra en massa! Det är det som är så tur och bra att jag har den underbara karlnen som jag har, och vi kan åka ut och köra hur mycket vi vill och när vi vill.


                                                             Har ätit gröt idag^^

/H

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0