There´s hope


Åh, lite duktig är jag ändå! Tyckte att det var dax att ändra om bloggen lite.. det är ju faktiskt höst nu! Och jag tyckte bloggen var så sjukt trist, och framförallt mörk!
Tro det eller ej, men idag har jag suttit och knåpat en massa vid datorn... och framöver blir det en del möten.. puh! Fasen man blir ju knäpp i skallen av alla sidor man ska kunna UTAN OCH INNAN och alla jävla lösenord man ska kunna UTANTILL.
Jag är ju van att kunna mina lösenord.. men när man måste ändra eller ha ett som någon annan har bestämt... ja då blir livet bra mycket svårare.

Eftersom jag får förfrågningar efter vad jag önskar mig tänkte jag att jag skriver en önskelista här.. dock är jag VÄLDIGT VÄLDIGT LÄTT att köpa till...bara själva grejen att jag får besök när jag fyller år gör mig glad.. och själva grejen att någon ens vill köpa present gör mig glad.. och själva grejen att mina vänner är mina vänner gör mig glad.. ja..ni fattar metodiken.
M E N! Vi gör en liten lista ändå!

Tekoppar- Jag har inga.. har aldrig haft. Jag älskar doften av te, men smaken är lite varierande. Samtidigt som jag ÄLSKAR att sitta hemma under kalla kvällar, med tända ljus och en STOR FIN TE KOPP i min hand..

Pyjamas/mjukiskläder- Jag har(?) men de flesta har det blivit hål i, blivit målarfärg på eller annat skrot. Och det är samma sak där.. kalla vinterkvällar..( eller hemmadagar/kvällar i allmänhet ) ÄLSKAR, ÄLSKAR,ÄLSKAR!

Halsband- Älskar halsband ( Helst guld ), nu syftar jag på såkallade "partyhalsband".. gärna långa och självklart ska dom vara snygga!

Pengar- Mhm! Vem kan få för mycket av det?..sätter punkt.

Kläder- Samma där.. man växer tammefan varje dag, så nya kläder är aldrig fel när man i tid och otid måse rensa bort gammalt skråll.

Baileys- Alla som känner mig, vet att Baileys är vägen till mitt hjärta, fniss

Grytlappar- Ja, jag önskar mig RANDIGA grytlappar.. mm..me like

Kalender- En handkalender är aldrig fel i min värld. Man har totalkoll på allt! Och självklart ska det vara en lite piffig sådan, inte en SUPER tjejig.. men en snygg.

Sjalar- Det är något jag fastnat för! Och det är snyggt! Passar perfekt till hösten, vintern och våren. Så hit me! Borde dock tala om att jag redan har en svart och en blå..

Fotoalbum- Behövs inte beskrivas direkt... ett vanligt fotoalbum för kort helt enkelt. Det gööööörr ju inget om det är superduper snyggt, så länge det är ett fotoalbum

Bok- jag vet att jag aaalldrig direkt läser. Men för något år sen fick jag en bok i julklapp.. och det tog slut ( UTAN FUSK ) så gärna någon bra, är svårflörtad. Men en bok som handlar om intriger, sex,våld, kärlek eller är verklighetsbaserad... hit me!


Så, nu hoppas jag att ni har fått någon idé om vad ni kan tänkas hitta på.. för, för tillfället är min arkiveringscentral ur funktion.


/H




Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha... Du gnäller på lösenord och jag tänkte precis skriva och skälla på dig för att ni har satt lösenord på bloggen... Nu kommer jag ju aldrig ihåg att läsa! Fanå.



Får man komma på kaffe på fredag? :)

2009-09-21 @ 15:46:20
URL: http://nindo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0