There´s only two


Så nu har vi varit på stan och inskaffat en present till födelsedagsbarnet!! Lill Nelly fick vara själv hemma.. och det gick kanon!! Så lycklig!! Hon var iofs bara själv i 1 timme.. men det går framåt! Vi har ju faktiskt varit tvungen att börja om 2 gånger.. så tredje gången gillt.. verkar verkligen gälla i dom flesta fallen. Men vi ska inte brusa upp för mycket utan fortsätta i tempot vi har just nu. För hon ska ju klara 4 timmar i sträck själv.

                                           Paketet från oss till ANGELICA

    

Just nu sitter jag och väntar på att Marre ska infinna sig, vi ska ha en liten dejt såhär på Onsdags eftermiddagen! Så jag kommer nog få i mig mer kaffe idag också.

/H

Kommentarer
Postat av: Angelica

Guuuud vad nyfiken jag är NUUUUU!!!!

såg det här inlägget nu först! ;-)

kram!

2009-09-11 @ 13:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0