To the top



Ohoooooooo vad kul det är med en cam, nästan som med en vanlig kamera, *harkel*. Ikväll vet jag iallafall vad jag ska göra! Jo, jag ska iväg till Diana, dricka lite vin och snacka massa strunt! En härlig kväll helt enkelt. Annars hade jag bara suttit hemma och glott in i vägen.. hur kul är det på en skala till miljonen?
Neä, så istället för att längta efter karln så ska jag göra nått för att sedan invänta honom i mina drömmar.
Sen väntas en otroligt efterlängtad dag, nämligen middag på Eastern palace!! Oh jag är så kär i deras buffé att jag kan dö! Det är det mest perfekta munknullet jag nånsin stött på... mm. Sen är det Fredag och då ska presenten ges bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0