Used to



Nu har dagen kommit mot sitt slut.. vilket innebär att jag och datorn ligger tätt intill i soffan, ljusen brinner och all annan mysbelysning är igång. Dessvärre har jag ingen kärlek som kommer springa in genom dörren och rätt in i mina armar 
ikväll, dock får jag ett härligt samtal senare. Idag har jag hunnit haft 3 möten, trevligt med kaffe hos min nya granne, men min föreviga kusin ( för att ändra på de, vore nog inte så lätt) sedan träffade jag Jeanette och hann med en sväng hos Diana. Det är ju en hel del saker man ska klämma in den här veckan.. så rastlös tvivlar jag starkt på att jag kommer vara.

              "The sun is breaking in your eyes . To start a new day. This broken heart can still survive."

Fastän dagen har varit fylld med glädje så har den även varit fylld med en andra massa känslor.. usch. Jag är så förbannat jävla less på all jävla skit elände som finns överallt. Jag kan omöjligt förstå att det ska vara så otroligt komplicerat och jobbigt.. och det värsta av allt är att vara förvirrad och att den stora ovissheten ska infinna sig. Jag tycker om saker som är okomplicerade, lätta och ja, raka rör. Man har stel koll och förstår.
Men det finns inte så mycket att göra än att förbereda sig på det värsta och hoppas på det bästa.


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0