Världens bästa!

                               

Åh jag har verkligen världens bästa kille!! Idag kom han med en röd ros och ett kort där det står att han älskar mig! Naw!Finns ingen bättre än min pudding!<3
Jag håller på och bakar för fullt! Har bakat klart bullarna och nu håller jag på med muffisarna! MM, hoppas att allt blir gott! Jag har aldrig bakat, såkallade- cupcakes.. så jag hoppas att dom smakar bra! Men om inte annat så är dom ju sjukt fina! Så ögat får ju iallafall något fint att titta på om inte annat, fniss

Imorgon bitti så ska jag till TANDLÄKAREN... suck!! Fy fan! Har iofs skjutit upp besöket i omkring ett år, så lika bra att bege sig. Det kommer att smärta på kontot.. men det är det värt. Jag kollar hellre upp mina tänder omkring vart annat år än att jag låter tiden rinna iväg för att sedan upptäcka en miljon hål och/eller fel.. och står där med min första miljon räkning..
Neä, framförhållning och koll på läget är bra skit!

Btw.. snart är det bara en dag tills jag fyller år och 2 dagar tills vi firar 1 år!! Jag är så grymt nyfiken på vad vi ska göra!!
M E N! Jag fick ledtrådar!!! Håll i hatten nu!

* Ubbe gör det, om jag gör det..
* Han vet inte om jag kommer att göra det
* Det kostar pengar..
Haha!... Så jag har en del att fundera på...


/H


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahaa, jag gissar på fallskärmshopp här :D haha usch vad läskigt. spännande på vad detta blir för något. :P Och grattis!!!! både på födelsedag och 1års firande :D

2009-09-23 @ 20:21:29
URL: http://queenalex.blogg.se/
Postat av: hanna

Tack tack:) Njaaae.. de e tveksamt de:P de borde man inte få förrän man är 50:P men nått med höjder känns de som.. eftersom han inte vet om jag gör de:P eller strippdans bland folk:DHHHHHAHA

2009-09-24 @ 08:36:28
Postat av: ubbe

Kul att gissningarna har dragit igång...Inte för HÖGA förväntningar;)

2009-09-24 @ 09:09:56
Postat av: hanna

Hehee, nejdå.. de ska jag inte ha.. dock äär det svårt att inte spekulera:DHAHA

2009-09-24 @ 19:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback