You and I


Så nu är ännu en helg avklarad, och inte vilken helg som helst utan Angelicas födelse-dags-helg! I fredags kom Simon till oss också.. och eftersom man sedan länge varit inbokad på kalas samma Fredag så inskaffade vi barnvakt.
Så lillkillen och Tobbe var hemma och vi begav oss iväg. Vi kom ganska tidigt.. men vadfasen de gjorde alla!
Kvällen var lyckad, massor med roliga människor, prat och spelande!

Födelsedagsbarnet och Syrran


God smörgåstårta, som iallfall jag åt alldeles för lite av



Matilda och Linda



Marre och Jag



Lina, Roger och Syrran



Jag och Ubbe



Greger och Jessica


Jesper, Carro och Jessica



I Lördags så tog vi det lugnt men hann med en tripp till Barnens Hus.. min prinsessa hade nämligen fått tag på ett par av Simons handklovar-Aj aj! Viktigt viktigt att inte ha något på golvet när hon ännu är aningen ostabil. Dock glömde jag köpa något som jag länge längtat efter och som jag tror Simon skulle tycka var kul, men det får bli nästa gång. Vi köpte även mer lera och en maskin som hörde till det.. han älskar verkligen leran.
Igår for vi på badhuset! Riktigt mysigt att vara där med familjen.. och det är riktigt bra för oss också 20 kr kostar det varje gång vi tar med Simon, inget mer! Vi har ju nämligen bestämt oss för att börja simma... och har varit iväg 2 ggr.. så det är inte direkt någon dyr kostnad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0