" Där fick du din jävlafan"


Hahaha!!!Sveriges värsta bilförare är ju som det är, diggar dock ett par, sjukt roliga ju!!

Idag har vi bakat bullar, och GUD vad gott det blev!! Troligen för att jag är bäst på att baka * blink blink * och för att jag var så grymt sugen på just KANELbullar. Sist jag bakade var det ju Mamma-bullar.
Lyckades även flörta hit lite besök som fick mummsa bullar, Magda med familj och Mamms och Papps..:)
Nu sover Simon och jag sitter och tar det lugnt efter en lång och skön dusch.. och snart kommer hjärtat hem.

Nu har ju forum dragit igång igen, och inte har jag tagit mig iväg dit. Har aldrig lyckats tagit mig iväg. Däremot har jag inget direkt sug efter det heller. Vemdalen är inte direkt mitt ställe att vara.
Jag har varit i vemdalskalet... och ja.. det är det.

Neä, jag ser mer framemot en hel VECKA i en stuga.. nära till vatten... sol... underbara människor... god mat... och tonvis med KALL öl....... Det mina vänner, är vad jag kallar livet!
Gaahh.. nu blir jag sommarsugen!!!

                         GE MIG SOMMAR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0