Galet deprimerande

Fan vad deprimerande det är att vara hemma själv, usch. Att man en gång i tiden faktiskt bott själv ( ? ) Hur galet är inte det??
Skulle inte klara av att bo själv i nutiden. Jag älskar att komma hem till någon och att någon kommer hem till mig. Man har någon att prata med och någon att hitta på saker med.
Men de e klart, man är ju uppvuxen med ljud runtomkring sig så det är väl det man vill ha antar jag.

Nu har man gjort dagens goda gärning.. och jag e grymt sur för att vi inte har ALLT jag vill ha hemma.. har massvis av gånger gått ut i köket för att börja baka, men fick slänga bort tanken när man såg att inte allt fanns hemma, men bröd borde jag faktiskt baka.. finns inge lättare att göra i hela världen...
Men var har ni gömt orken???????????????????????????????????????????????????????

Jaja, man ska la njuta av nystädade hemmet och mysa



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0