Glider vi i sommartider!


U N D E R B A R T! Nu börjar vårkänslorna dyka upp!! Idag har jag bestämt hur min semster/ ledighet ska se ut i sommar. Och det känns riktigt riktigt bra!! Riktig ledighet i Juli och lite mindre resterande. Jag har det så förbannat bra just nu.. pengar är absolut ingenting som jag behöver oroa mig för!Skönt!
Neä, jag kan med gott samvete vara ledig hela 2 veckor och njuta som nybliven Mrs Hanna Jonasson.

Igår hittade jag även nya mjukisbyxor.. jag har under en tid fått lite pikar för mina gamla, och nog har det varit befogat;)
Hittade även 2 hood tröjor.. så man kan mysa järnet nu.. till och med GÅ UT med myskläderna!! Håll i hatten!!

Ska ta och beställa ett par byxor och imorgon blir det troligen ett cykelköp. Jag är SÅ JÄVLA DUKTIG.. en MIL om dagen blir det... varje gång jag ska jobba. Så det är bra att jobbet är en bit bort..  träning både före och efter.. här behövs minsann inget dåligt samvete! och redan efter 2 dagar känner jag att energin är på väg tillbaka!

Snart kommer karln och han ska få smaka på jordens godaste soppa som jag drog ihop. Den här månadens matlista är bara DREGGEL, Jag sa -DREGGEL!!!!!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0