Härligaa dag!


Fasen att det inte kan vara så här bra väder varje dag!!
Idag har man hunnit med en del. Var på &%¤#" möte på stan.. åh, jag är så förbannat jävla glad att det var näst sista gången jag ska dit!! Gud vad dom där människorna inte gett mig ett skit. Dom har bara varit en börda.

Gick upp till J, drack kaffe, bubblade och fikade go fika- Mums! Nu får man nog banta i 100 år, eftersom mamms och papps bjö på gobitar igår också... och man tog en bulle hos bror.

Det är typiskt att det ska vara så svårt att hitta tyget som jag vill ha.. åh, åh,åh! Hoppas jag hittar det snart så man kan börja sy.

Nåja, nu ska man nog snart ta och städa kanske.. de här gruset har jag lyckats krypit upp här och där igen, huga! Och man blir bra förbannad när man lyckas träffa en sten rakt under fossingen inne.. ajaj.


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0