Hej, jag heter Hanna och jag är...



..Lite smått knäpp ibland. Jag har tappat räkningen, men jag är 99% säker på att det är den 5:e veckan ( nu på måndag, inte 6:e )  som jag varit snusfri. Och fortfarande (?) kan jag få för mig att vilja köpa min underbara snus och trycka upp en hel dosa under käften!! För jag vet att det är så jävla gott!!

                 Jag har ångrat mig, jag VILL INTE sluta!

MEN!! Jag är inte dummare än dummast!! Jag har plågat mig själv i snart 5 veckor... och jag tänker fasen inte låta det vara förgäves. Så självfallet biter man ihop..
Det var en del som sa till mig att suget skulle försvinna efter 14 dagar, eller att dom dagarna var värst..
Hm.. jadu.. jag tror nog att dom första 10 åren kommer vara kämpiga.

Med tji den som ger sig!! Jag gjorde ett val att jag skulle sluta en dag, och tjurig som man är så ska man fan fortsätta med det man påbörjat!!!!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0