Tråkigt,tråkigt,trååkigt!


Idag har man haft besök av syster och J, dessvärre kunde de andra inbjudna inte närvara pga.. en trolig skvätt av magsjuka. Stackarn!!
Vi har kommit en bra bit på bröllopet, och snart, mycket snart är allt klart! Jag känner mig inte orolig för nått faktiskt. Men jag håller tummarna för att klänningarna vi hittade idag kommer vara dom rätta * hoppas hoppas*
men det visas när vi testar dom.

Nu regnar det!! Och jag Ä L S K A R regn!! Speciellt en kväll som denna, då man inte har en enda anledning till att gå ut. MEN problemet är att jag är själv. Och fy bubblan vad jävla tråkigt det är att vara själv! Visserligen så har jag båda prinsessorna hemma.. men ingen människa att prata med.
Neä, trist är vad det är.
Tacka gud för bra program till kvällen.

Har iallafall lyckats få till en städning idag, så livet känns hundra gånger lättare, helt underbart att gå runt i lägenheten nu- jävla grus!

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0