Barnvagn


Imorgon börjar troligen jakten på den PERFEKTA barnvagnen. Och jag gruvar mig. Tack gode gud så är det bra länge kvar och jag har fått massvis med tips och råd.
Men ändå.
Det kommer bli nyttigt att bege sig ut och kika, känna och klämma lite på vagnarna, för att åtminstonde kunna bestämma vad man verkligen vill ha.

Det finns på tok för många olika sorter, färger mm att jag och min käre beslutsångest kommer att bryta ihop. Tacka gud att jag har en man med bra mycket mer karaktär!(?)

               
                                                         
                                

Självfallet är det viktigaste med vagnen att den uppfyller alla kriterier.. MEN lilla damen i fråga tycker även om fina saker, vilket gör att allt måste kombineras. Så till att hålla tummarna att vi snabbt hittar en snygg vagn så vi får ännu ett elände ur världen!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0