Ensamhet


Gud vad jag känner mig ensam!! I helgen är det jobb på schemat, eller ja imorgon. Ganska skönt , men ändå inte. Jag tycker om att jobba helgerna för det är så lugnt.. knappt nå folk på jobbet. Och då är det lugnt och skönt överallt.
Jag hann med att fara till stugan en sväng och umgås med nästan hela familjen. Skönt för doggsen att springa fritt ut i det vilda!!

Idag fick jag nog och drog på affären.. jag kom därifrån en byrå rikare (?). Det är farligt att tänka och kolla hur man bor för det finns så mycket man vill fixa och dona med. Problemet är att det är saker som måste KÖPAS innan man kan göra ändringarna. Men jag blev ändå nöjd med det jag köpte och Simons rum ser bättre ut än med den gigantiska rumsavdelaren.
Men det är en del kvar.. i veckan ska jag och mamms sy gardinerna som aldrig blir färdiga..

Ubbe är i skärgården, och GAAAH vad jag önskar att jag inte jobbade!! Då hade JAG också varit där och haft det lugnt och skönt med härligt folk och bara kopplat av. Suck. Men men, jag är ledig från och med Måndag halv 2, så jag ska inte klaga.
Fastän jag bara hunnit varit själv i nja.. omkring 3-4 timmar, så känner jag mig så ensam. Ändå har jag haft fullt upp med att skruva byrå.. och det ser för jävligt ut i hallen med kartonger och annat skit! Men ska ordna med det imorgon.. det är viktigt att ta det lugnt, speciellt i min situation.


Och nu är det hela 2 nätter kvar innan min man är hemma igen.. ojojoj! Hur ska detta gå??


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0