FAN !!


Vad jag hatar vårt internet!!! Det är ingen underdrift att jag skulle kunna D Ö D A någon som är ansvarig för det hela!!
Gr!! Det fungerar.. slutar att fungera.. hela tiden. Och visst jag VET att det kan vara så vi måste införskaffa nya grejer.. och att det är DÄR felet ligger. Men innan man vet.. så är det lättare att ha ilskan mot någon annan.

Snart ska man ta och se på Livet på BB.. som nästintill börjat bli en liten rutin här hemma. Det är ju alltid intressant att se och höra om barnafödande, speciellt när man själv snart ska till att vara den kvinnan. Mannen for iväg för att spela..hurtig en det där.
Och snart är även jag det!
Men det är ett tag kvar.. men jag lever alltid några månader i förväg känns det som. Jag är omöjlig. Jag är så galet redo att börja med träningen, få tillbaka konditionen, styrka och såklart ett tjusigt utseende. Jag är sugen på att verkligen svettas, få träningsvärk och känna mig riktigt nöjd. Men det är ett big no no i dagens läge, med tanke på att jag inte orkar och har ont. Så jag får fortsätta med dom lugna promenader man utför dagligen. För någon månad sen var jag galet eggad inför förlossningen...
Men jag försöker hela tiden att bromsa mig själv och rulla tillbaka banden för att få känna längtan efter det som är närmast i tid.
Men jag är sådär.. har alltid varit... otålmodig!! Eller som jag skulle vilja uttrycka det -En enormt stark vilja. Hehe

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0