Härlig dag!


Inatt lyckades jag faktiskt sova... ett ovanligt fenomen nuförtiden..
Fan man vaknar 2-3 gånger per natt och är PIGG... och inte lite pigg heller. Jag skulle kunna köra en löprunda på några mil-pigg!
Imorse låg jag och drog mig till omkring 10.. skönt!! Men det tycker jag att jag är värd.. för fastän jag lyckats sova i princip hela natten.. så sover jag inge bra. Det är inge skönt att sova.
Speciellt inte nuförtiden när mannen i magen hittat sitt nya kall- Att sparka mamma på revbenen!!!!!!!!!

Nu ska vi snart bege oss till kusinerna på annersia. Sällan man lyckas ta sig dit, men alltid lika trevligt när man väl är där. Och drömläge! Massor med ängar och sådär härligt lantligt som det bara kan vara på landet, hehe.

Vi ska umgås, kolla på barnsaker, se lillan springa över ängar och skog och äta middag! Mys!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0