Hoj ojoj!


Gud vad skönt att vara lite ledig!! Jobbade ju en del i helgen, och visst är det skönt att jobba på helgerna. Inte lika kul nu när karln ska till och jobba och bara är ledig på helgerna dock.
Testade ett par byxor idag.. mina normala jeans.. dom gick iinnnte riktigt upp hela vägen.. vilket jag faktiskt förstod. Ska bli spännande att se sen när man kommer kunna ha sina vanliga byxor igen.

Idag är en sån där dag jag inte vill göra någe på! Visst tvätten är igång, men det är en evig lyx i denna lägenhet...- tvättmaskin och tummlare.. det är livet!!

Eventuellt blir det lite mer pill. I Lördags putsade jag fönstret i köket samt bytte gardiner.. och ALLA fönster måste putsas.. så dyker suget upp är det bara till att fortsätta. Sen är jag galet sugen på att få ordning i garderoben också..
hmm..

Ja.. det är bara till att avvakta och se vilken slags energi jag blir tilldelad idag!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0