Hurtiga människor


Oj, det är farligt vilket tryck det är i tränings och bantningsvärlden just nu- S L U T A!
Alla verkar gå på gröna linjen och rör på sig som aldrig förr och har mål.
Och här sitter jag... en liten tjockis.. som inte får på sig sina vanliga jeans.. eller sina föredetta för STORA pyjamasbyxor och ser på...hihi.  Målet och tillväga gångssättet är redan planerat.


Men, det är som både jag själv och min make sagt.. -var sak har sin tid. Jag får inte hålla på och gå händelser i förväg!!
Nu ska jag fokusera på att bli lite tjockare, lite klumpigare och bara njuta av att inte behöva bry sig ett skvatt om dom extra kilona (Vilket för övrigt är riktigt härligt, hehe!) som tjusigt är placerade över hela min kropp...


... och sen när tiden är inne, då ska jag och får , fokusera på hur jag ska göra för att återgå till min normala storlek och förhoppningsvis känna mig lite lättare, nättare och få svettas som aldrig förr!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0