Mörker


Åh vad härligt!! Nu sitter jag i en mörk lägenhet , med mängder av tända ljus! Jag var till och med tvungen att dra upp persiennerna och låta öga skåda det otroligt mysiga regn som smattrar där ute! Åh vad jag älskar´t!!!!!
Längtar efter med mörker.. tidigare mörker.. mer ljus... mer mys!

Ligger och tänker på hårfärg. Jag är så förbaskat less på mitt hår. Det var länge sen jag gjorde något. Visst för ett år sen klippte jag bort både den ena och den andre decimetern.. men hårfärgen. Nu har jag haft samma hårfärg.. i omkring 2-3 år.. och jag är less!!!
Jag älskar att variera. Men blond är ett BIG NO NO för min del. Jag verkligen vantrivs i ljust hår!! Usch!
Däremot så älskar jag mörkbrunt och orange/rött hår. När man väl har det sistnämda så ser man lite, roligare ut. Det HÄNDER något. Till skillnad från oss brunetter.
Och jag vet att jag trivs i det... så varför inte. Var länge sen jag verkligen var en rödhetta.
Jag har inte ens ett enda kort när jag är rödhårig.. däremot orangehårig. Oojoj.. det var länge sen madame ingick en pakt med rödbetsburken nu.


                                                           

       




              Neä, i slutet på månaden är det god tid för en förändring!
                     Bort med det gamla trista, och IN med det nya och fräscha!!!!!!




/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0