Movie night!!



Puh.. idag har jag hunnit varit hos Lisan och låtit våra änglar busa järnet, åh vad dom älskar´t!! Och vi med såklart!
Eftersom jag for iväg så blev det inget vettigt gjort.. och bra är nog det.
Nästan farligt att bara vara hemma.. det slutar oftast med städ av något slag. Och det ser ju snyggt ut hemma, förutom fönstren och några gömmor.. men inget man lider av.

                           


Har fixat hem 2 filmer som jag ska tvinga mannen att se.. läskiga filmer.. vem tycker inte att The Grudge filmerna är läskiga?? HUVVA. Så 3:an ska ses ikväll samt uppföljaren utav Paranormal activity. Den tycker jag var spännande.. dock efteråt.. ja.. man kunde sova utan onödiga marddrömmar om jag säger så. Men i helhet så var den SÅ spännande!!




/H

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0