Rödvin




Gud vad jag är sugen på rödvin! Jag fattar inte att dom inte lyckats trolla fram en flaska rödvin- alkoholfritt som är gott?
Det finns ju både alkoholfri öl och VITT vin som smakar okej, men ingetr rött. Och jag Ä L S K A R rödvin! Och nu är jag sådär galet sugen på just det..
Och det är ingen idé att köpa en flaska alkoholfritt rött... för det smakar som saft med besk eftersmak, INTE okej!!!



Men jag får väl gotta mig med att det inte är sååå många månader kvar.. suck.


Sen undrar jag.. hör det till gravidas situation att få höra att man är stor för att bara vara i en viss vecka..???

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Äh..skit i att tänka på vilken vecka man e i ..man ska må bra så känn dig bara så bra du bara kan.

Om ett tag så är det ju andra saker som e så mycke viktigare =)

2010-08-13 @ 08:52:54
URL: http://knottensfundering.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0