Skrämsel taktiken


Imorse när man såg på nyheterna, så pratade dom om sånna där underbara djur som kan tänkas gömma sig både på det ena och andra stället.
JAG som avskyr allt som heter ohyra, fick såklart till det.. städning, renbäddning och ja.. nu är hemmet rent och fint igen!! Behöver inte tänka på sånna där tills nästa inslag visas, hehe.

Problemet nu är att jag är helt slut!! Dammsugaren.. ja.. den har gjort sitt sista sug. Jävla skit sak!! Verkar som om vi måste köpa en ny iallafall. Så mannen har en uppgift till nästa gång att antingen laga den eller så blir det shopping.

I min värld så är det höst nu. Visst solen skiner, men var är värmen? Vanligtvis brukar man flyta bort när man sitter på balkis.. men nu är det kylande vindar som kommer och sveper om en.
Och jag vill ha höst nu!!!! Jag är så less på lättklädda människor!! Jag vill ha stickat!!!!!!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0