Vad händer?


Åh fy fan i helvete!! Är på sånt dåligt humör nu och INGET kan tänkas vara bra!! Hatar dom där attackerna som kan dyka upp ibland.. och jag kokar. ÅHHHHHH!! Vad ska man säga egentligen??????

Men hur som haver, var på stan med Jeanette idag och hittade några saker.. eller ja.. jag köpte bara det jag var ute efter samt en present till hjärtat. Det bara skrek UBBE om den, så jag var tvungen. Snygg var den och mannen blev snygg som fan!
Imorse fick jag en fin överasskning i brevlådan, mina byxor hade kommit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snacka om lycka!! Jag skyndade mig iväg till statoil och hämtade paketet, och dra på trissor. Dom satt perfekt. ÄNTLIGEN! Jag gjorde det praktiskt taget omöjliga- Jag hittade ett par baggy jeans som en gravid kvinna kan använda tills hon ska kläcka!!!!!!!!!
Och snygg var dom.
Jag fattar verkligen INTE hur det kan komma sig att det ska vara sån brist på snygga gravidkläder... jag har sagt det förr även innan jag blev gravid.. att jag vill fan inte behöva gå runt i smutsiga, trasiga mjukiskläder bara för att jag är gravid.

Och med tanke på att jag totalt unnat min kropp 10,5 kg.. så är det kanske inte såå härligt att bara strutta runt i tajta byxor.. för boys and girls... det är INTE bara magen som växer... höfter,ben, rumpa, armar, haka.... you name it.. alla kroppsdelar får sin del av utfyllnad. Inget fel med det!! Men min poäng är bara att alla gravida kanske inte vill ha dom där jävla tajta stuprörs jeansen som gör allt annat än smickrar ens figur SAMT (!!!!!) inte ger samma härliga känsla som ett par i baggy modell.


Jaja, fröken positiv, fniss.. nu ska man väl snart krypa ner till sängs.. ska ju upp tidigt


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0