Vecka 25

                                       Du är i vecka 25.
                                       Du har gått 24 fulla veckor och 6 fulla dagar (v24+6).
                                       Du är i 6:e kalendermånaden.
                                       Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
                                       Du är i trimester två.
                                       Beräknat förlossningsdatum Mån 22 nov 2010 
                                       Du har 105 dagar kvar till beräknad förlossning.


Ojoj vad tiden går fort, eller sakta.. det beror lite på och det är olika från dag till dag. På ett vis känns det som om tiden bara rinner iväg och på ett annat vis så känns det som om det är en evighet kvar. Precis som det känts hela tiden vill säga.
Nu har jag börjat känna av nedre delen av ryggen i någon dag.. jag är inte döende, men jobbigt att känna av att man har ont. Fötterna och smalbenen är svullna mot kvällen och det tar emot att gå. Och det lät väl bli värre.
Ska bli tant och införskaffa stödstrumpor så man slipper det värsta av svullnaden iallafall.

Än så länge vet jag inte effekten utav järntabletterna man knaprar men någon nytta gör dom nog. Man äter dom ju av en anledning.
Lillen sparkar och lever rövare där inne, vilket är mysigt.. han har det nog bra där.. fast han kommer få det hundra gånger bättre när  han kommer ut!! Ojooj vilken älskad liten krabat det är, och han har inte kommit ut än!


Nu ska jag vara ledig några dagar och det är jag fasen värd, har varit kaos så här i semester tider!
Och min gubbe är hemma, så det är kärlek för hela slanten!!

/H


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Å Hanna och Ubbe kom å hälsa på så man får ta kort och klämma lite =) (ja om det går bra för dig Hanna)

2010-08-10 @ 09:55:59
URL: http://knottensfundering.blogspot.com/
Postat av: hanna

Haha jaa du får klämma hurmycket du vill;)

2010-08-12 @ 12:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0