Vecka 29

                       Du är i vecka 29.
                       Du har gått 28 fulla veckor och 0 fulla dagar (v28+0).
                       Du är i 7:e kalendermånaden.
                       Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
                       Du är i trimester tre.
                       Beräknat förlossningsdatum Mån 22 nov 2010
                       Du har 83 dagar kvar till beräknad förlossning.


Ja tiden går framåt. Men jag är verkligen inte gjord för att vara gravid, det är ett fast faktum. Less, less,less,less!
Men man ska ju försöka njuta av det också, vilket jag gör. Men jag tror att jag är en klagkärring faktiskt.
Idag kände jag något riktigt mysigt, jag har ju under lång tid kunna känna av den lille när han sparkar men idag var det något annat. Det går inte att beskriva vad det var, men ashäftigt var det!

Jag kan inte komma på att det är något annat nytt än det som varit tidigare.. att man är lättväckt, sover dåligt, ont i ryggen ibland, vissa dagar existerar INGEN energi och ja.. det vanliga.


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0