Alltså AJAJAJ!


Åh vad förbannat ONT det ska göra att vara drabbad av parasitjäveln! Fyfan för magkramp/knip som kommer och går! Jag trodde jag var fri allt, men nejdå såklart man inte är. Sen i Måndags eftermiddag har jag haft det där onda i magen, och visst man hade andra eländiga symtom måndag och Tisdag men dom är väck.

Jag skulle hellre se att jag var tvungen att sitta non stopp på toan än att behöva ha de där onda i magen. Fan, kommer ju inte kunna känna när man har värkar för man har redan så jävla ont som det är.
Men kul.. man ska väl få genomlida fler dagar med enorm smärta i magen, för att sedan få annan smärta i magen.. som i sin tur kan ge en ett barn och som i sin tur tar bort all smärta.

Det gör ONT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0