Hemma!


Ja, ingen har väl missat att man kommit hem direkt. Här behövdes inte skvallras till någon annan än familjen så visste alla om var man höll hus, hihi^^ Och gudars vad skönt att han kommit. Idag blir han 5 dagar.. och det känns som om det går fort!
Idag var vi på andra vägningen och då går man förbi BB, och det känns som om det var jättelängesen vi var där!
Nu var vi ju inte där så länge heller, utan vi begav oss hemåt tidigt, cirka 22 timmar efter förlossningen.

Men när man väl var där fick jag även fler värktabletter, samt råd om vilka tabletter jag ska kombinera med alvedon efter den här "kuren" är slut.
Alla pratar om att förlossningen är jobbigt.. PFFTTTT.. det här efter är fasen värre, varför pratar ingen om det?
Idag kan jag iallafall sitta någorlunda och det känns gudomligt att det bara kommer bli bättre!
Jag som gått runt med olidlig smärta sen hemkomsten mer eller mindre, men det är inte så lätt att veta hur ont saker och ting ska göra eller hur länge det ska göra ont.

Kommentarer
Postat av: stolt mamma

Jag tycker oxå att det är dåligt att man inte pratar om hur ont det gör efteråt...Det gör så jävla ont, man får ta allt långsammare än vanligt !!!



Vad kul att du fick din bebis till slut

LYCKA TILL NU

Kram Lena

2010-12-13 @ 13:04:10
URL: http://doohdooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0