Sent ute


Men jisses vad saker kan stänga tidigt på en Fredag! Jag som skulle till att trakassera dom inkompetenta människorna som arbetar på Kommunals akassa. Inte! Dom stänger 12.00.
Sen tänkte jag ringa fk för att kolla med dom istället om jag kan få hum om det kommit någonstans.. mennnee... ja.. köerna dit idagens tider- Omöjligt!

Idag ska det komma en tjej och kolla på balklänningen och testa den, och jag HOPPAS verkligen att den passar och att hon vill ha det! Dels för att man får pengar, men även för att slippa ha den hängandes i garderoben. Den har inget syfte what so ever.. jag kommer aldrig att ha användning för den igen och det är bara onödigt att ha den hängandes och samla damm.
Så förhoppningsvis går detta vägen annars vet jag inte vad jag gör.
Det är inte det lättaste att sälja sånna där klänningar kan jag säga. Och dumt nog vill inte dom 2 ställena i stan ( som jag vet om ) köpa begagnade klänningar tillbaka. Dumt nog. Med tanke på att man bara använder dom en gång och dom är i precis samma skick som en uthyrd klänning.

Ikväll är det MYSKVÄLL med mannen i mitt liv!! Han ska laga middagen, Mumma! Och självfallet blir det Idol och lite film. Men film. Oj inte lätt att hitta någon inte! Men ska se vad lilla madame kan få fram!


Och nu hoppas vi på att bebis kommer INNAN helgen är slut! För vågar jag säga att jag är frisk nu? * PEPPAR PEPPAR*, dunkar näven i bordet, kastar salt över axeln och ja, vettegudarna vad man ska säga. För hittills verkar jag må bra. Inga magkramper idag, bara en-två små, små, små!
 
                     Nu sitter vi här v.41+4   (!!!!!!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0