Sjukdomar


Men ska man ha tur eller TUR!
Inte nog med att man hade en förkylning som aldrig ville ge med sig. Den har väl i princip nyss försvunnit.
Neä, man skulle till å få den där jävla parasiten också.. inte Ubbe, JAG såklart. Jag som har en otroligt bra relation med min kropp i dagens läge.
Däremot så verkar de som att det har gått över nu. Fick det där i Måndags eftermiddag och led hela kvällen/natten och hela gårdagen.
Idag har man sluppit feber, otaliga toalettbesök och framför allt magknipen! Fan vad jävla ont i magen man hade!
Är fortfarande lite öm i magen , men glad att slippa problemen.

Vet inte om parasiten fortfarande lever kvar i flera veckor, men så länge jag slipper lida genom symtomen så är jag glad.
Så nu kanske man kan få hålla sig helt frist????????????
Ganska jobbigt att behöva bli sjuk om och om igen och veta att man snart ska föda. Det går ju inte på en sekund att återhämta sig från feber och sjukdom direkt.

Nu har vi gått 9 dagar över tiden, vilket är på tok för mycket. Här finns inga förväntningar om att en bebis kommer dyka upp, däremot förhoppningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0