Vilken man!


Åh jag är ju verkligen gift med en riktig pärla! Han ordnade med supergod mat som man smällt i sig och fixat gotta till ikväll. Nu kikas det lite på skidskyttet innan kvällen börjar med Idol och sedan film!
Och för en gångs skull har vi flera filmer att välja på, som vi inte sett!! Snacka om planerad myskväll.


                   


             


Det har varit en bra dag idag... inga direkta magkramper att klaga på.. bara liiiiiiiiiiiiiiite känningar av det har man haft, men ingenting jag tänker klaga över.
Och jag kunde inte vara lyckligare, flickan ville ha balklänningen! Äntligen är den såld!!!
Så här är man numera en klänning fattigare, men ändå rikare! Perfekt nu i tider då alla företag ( eller vad man nu ska kalla det ) ska hålla på och strula! Så jag känner en liten lättnad!

Och det var lite extra roligt att hon som skjutsade hit flickan för klänningprovningen var min gamla lärare ifrån gymnasiet.



Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt att du fick klänningen såld:) Vilken lärare var det;) hihi

2010-12-06 @ 10:37:48
URL: http://marayamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0